Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Oddział dla dzieci i młodzieży
(9)
Autor
Herman Michał
(2)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (tłumacz)
(1)
Decad Sebastien
(1)
Eberle Bill
(1)
Femerstrand Andrea
(1)
Granerud Asger Harding
(1)
Helmigh Suzanne
(1)
Hiekkala Ossi
(1)
Kasanen Jere
(1)
Kermarrec Henri
(1)
Kijowska Viola
(1)
Kittredge Jack
(1)
Kwanchai Moriya
(1)
Lanczewski Tomasz
(1)
Luky
(1)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(1)
Majfat Tatiana
(1)
Matsuuchi Emerson
(1)
Newman Alan M
(1)
Olotka Greg
(1)
Olotka Peter
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rotta Francesco
(1)
Vaccarino Donald X
(1)
Zimmermann Andreas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Młodzież
(6)
Dorośli
(3)
18+
(2)
Dzieci
(2)
9-13 lat
(1)
Temat
Słownictwo
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(8)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
9 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Decipher : słowa, które rozpadły sie na kawałki / projekt gry Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka, Jack Kittredge ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie Arek Maj. - Wersja polska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, 2021. - 1 gra (1 wypraska, 1. dwustronna plansza deszyfeująca, 1 kasetka słowotwórcy, 48 elementów liter, 85 płytek liter, 1 ołówek, 1 notes, 16 żetonów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja (4 strony złożone : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm)
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? 1. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery. 2. Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy. 3. Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Reef / Emerson Matsuuchi ; ilustracje Chris Quilliams ; [tłumaczenie] Michał Herman, Marek Baranowski. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, ©2019. - 1 gra (4 plansze, 112 fragmentów rafy, 60 kart, 88 żetonów punktów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Zanurzcie się w pięknie oceanów i odkryjcie cudowne zjawisko, jakim jest rafa koralowa. Podczas rozgrywki będziecie czuwali nad wzrostem swoich raf oraz wpływali na ich kształty i kolory. Kto stworzy najpiękniejszą i najbardziej imponującą strukturę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Owce na wypasie / Francesco Rotta ; ilustracje Andrea Femerstrand. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2015. - 1 gra (16 płytek planszy, 64 żetony owiec) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 14 cm).
Na wielkiej, zielonej łące spotkało się kilka stad owiec. Jedno z nich należy do ciebie. Przemieszczaj swoje owce tak, aby zająć jak największą część łąki! [Empic.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sprint! / Sebastien Decad ; [ilustracje] Stivo ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, copyright 2019. - 1 gra (6 kart toru (tworzących planszę), 32 karty wyścigu, 18 kart celu, 1 pionek żółwia, 1 pionek zająca, 2 podstawki) : karton, plastik, tektura, kolor ; 18x13x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Czas na wyścig dookoła ogródka! W tej emocjonującej grze wyścigowej musicie wspólnie pomóc żółwiowi pokonać pewnego siebie zająca. Gracze pomagają żółwiowi jako pierwszemu dotrzeć do mety. Aby żółw mógł poruszyć się o jak najwięcej pól, aktywny gracz musi „na oko“ chwycić konkretną liczbę kart. Należy jednak mieć się na baczności, aby chytry królik nie dotarł do mety przed nami. Sprint! aż do samego końca trzyma w napięciu. Czy powolny żółw okaże się lepszy od szybkiego królika? Zagraj i sprawdź sam! Emocjonująca rozgrywka Połączenie gry zręcznościowej i kooperacyjnej Krótki czas rozgrywki, proste zasady. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka pętla : Flamme Rouge / [autor] Asger Harding Granerud ; [opracowanie graficzne: Jere Kasanen ; ilustracje: Ossi Hiekkala ; wydawca: Michał Herman ; tłumaczenie i redakcja Marek Baranowski]. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, 2019. - 1 gra (4 plansze gracza (po 1 w każdym kolorze), 190 kart (120 kart energii: 4 talie sprintera, 4 talie roulera (po 1 zestawie dla każdego gracza); 60 kart zmęczenia (talia sprintera S oraz talia roulera R), 6 kart etapów, 4 karty pomocy, 8 figurek kolarzy (po 2 w każdym kolorze), 21 dwustronnych fragmentów trasy (1 start, 1 meta, 7 prostych), 6 łagodnych zakrętów, 6 ostrych zakrętów : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 30x20x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Szybka, taktyczna gra o wyścigach kolarskich, w której każdy z graczy zarządza drużyną składającą się z dwóch zawodników: pomocnika i sprintera. Gracze poruszają swoich zawodników dobierając i zagrywając numerowane karty, które wskazują jak daleko poruszy się każdy zawodnik. Niech wygra najlepszy! "Wielka pętla" to polska edycja bestsellerowej gry wyścigowej Flamme Rouge, która uznawana jest za klasykę gatunku. Poprzez zastosowanie ciekawych mechanik mamy wrażenie uczestnictwa w autentycznym wyścigu kolarskim. Proste zasady przywiodą na myśl gry wyścigowe z dzieciństwa, ale ukryta głębia pozwoli jednocześnie cieszyć się ze świetnie zaprojektowanej, nowoczesnej gry planszowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sztuka wojny / Autor: Alan M. Newman ; ilustracje: Tomasz Larek, Rolland Barthelemy. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal : Foxgames, 2014. - 1 gra (10 wskaźników, 55 kart, 42 figurki, 2 znaczniki) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
18+
Gatunek
Jest rok 506 p.n.e. Gracze obejmują dowództwo nad armiami walczącymi w Chinach. Wcielają się w role genialnego taktyka Sun Tzu z Wu i nieustraszonego króla Shao z Chu. Gracze wydają swoim oddziałom tajne rozkazy. Dzięki temu żaden z nich nie wie, które prowincje chce zająć przeciwnik. Obie armie stoczą ze sobą wiele bitew, więc bądź na nie przygotowany – zaskocz przeciwnika i pokonaj go! [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niqczemni : szaleni naukowcy / Donald X. Vaccarino ; ilustracje Tatiana Majfat ; tłumaczenie Tomasz Lanczewski. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, copyright 2016. - 1 gra (plansza, 30 pionków Szpiegów, 36 kart Konwersji, 64 karty Wynalazków, 24 karty Akcji, 90 Monet) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm.+ instrukcja + instrukcja
Niqczemni naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : bitwa o Śródziemie / autor Andreas Zimmermann ; ilustracje Suzanne Helmigh ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, copyright 2018. - 1 gra (64 karty: 43 karty Pierścienia (w tym: 31 kart towarzyszy, 12 kart Mordoru), 21 kart wrogów) : karton, tektura, kolor ; 16x11x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Stań u boku Aragorna, Gandalfa, Legolasa i zmierz się z armią Mordoru. Wygra gracz, który pokona najbardziej niebezpiecznych wrogów i zdobędzie najwięcej punktów. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eko/ autor Henri Kermarrec ; ilustracje Luky ; [tł. Viola Kijowska]. - Leuze : Sit Down! ; Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, cop. 2017. - 1 gra ( 4 plansze gracza, 64 dyski wojowników w 4 kolorach, 36 drewnianych budynków w 4 kolorach, 13 dużych kafli (z szarym, niebieskim i czerwonym rewersem), 14 dodatkowych kafli (11 małych i 3 duże) : karton, papier, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm.+ instrukcja
Na olbrzymiej pustyni Ekö powstały nowe istoty złożone ze skał, piachu i wiatru. Stwórz własną armię i przejmuj kontrolę nad regionami aby zwyciężyć w tym nowopowstałym konflikcie żywiołów. [Rabel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci i młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP [wypożyczalnia dla młodzieży] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej